Clicking – Faith Popcorn
Faith Popcorn werd door het Amerikaanse blad Fortune uitgeroepen tot de ‘Nostradamus van onze tijd’. Zij introduceerde begrippen als co-woning en cashing out, die als jargon volledig zijn ingeburgerd; haar marktanalyses hebben talloze bedrijven winst opgeleverd. In Clicking! gaat Popcorn door op het reeds ingeslagen pad. Onder het motto ‘volg de markt, verander uw leven’ geeft zij zestien nieuwe trends, die garant staan voor een succesvolle overstap naar een nieuwe baan of lifestyle.
Faith Popcorn staat aan het hoofd van het bedrijf BrainReserve, een database die de belangrijkste trends inventariseert. Trends van overmorgen beleefde vijf drukken en kreeg enthousiaste recensies:
‘Wie wil weten waar het in zijn bedrijf, de wereld en haar leven naar toe gaat raadplege Faith Popcorn.’ Heleen Crut in Elsevier
‘Verplichte literatuur voor ieder die zichzelf als trendwatcher beschouwt.’ Kees ter Woort in Adformatie
‘Faith Popcorn is de belangrijkste trendsetter van deze tijd.’ New York Times